5è i últim dia:

I arriba el darrer dia. Toca desfer llits i fer maletes. Per cert ja podeu felicitar-los de tan ben endreçades com estan.

Despres d'esmorzar i amb tot a punt anem cap al Hyde park. I pensareu: quin embolic al metro amb tants nens i nenes i tantes maletes!!! Doncs hem de dir ke han après molt i anaven tots en filera i decantats a una banda per deixar pass a les escales automatiques. Ja poden anar sols pel món...

El Hyde park que hem anat avui no és el dels esquirols però sí els de les esplanades per jugar, fer verticals, rodolar per l'herba, i més. Fins i tot hem tingut sessió de tatoos de Henna.

I també ha estat el Hyde park on ha començat a sortir el cansament, la febre, les contractures i les caigudes amb esguinç inclòs. Pero fins i tot aixo ha estat una aventura!
Ara, a l'avió, el comentari dels mestres ha estat unànim: que bé ha anat tot, que orgullosos estem dels nostres alumnes, que orgullosos heu d'estar dels vostres fills i filles. Han sabut gaudir d'aquesta experiència tan precoç i valenta. Han tingut tots els dies i en tot moment els ulls ben oberts per impregnar-se de tot el que veien i sentien. quantes coses apreses! Han gaudit amb alegria. Han comunicat i interactuat entre ells i amb els mestres. S'ha creat una energia i un vincle que mai oblidarem.

Per acabar unes paraules a les mestres i al mestre.

Gràcies per regalar-nos el vostre temps.

Gracies per regalar-nos el vostre coneixement.

Gràcies per regalar-nos la vostra alegria.

GRÀCIES

4t dia:

Bona nit! Última nit a Londres i això ens crea un doble sentiment: no tenim ganes que s'acabi, però també tenim ganes de retrobar les famílies.
Avui ha estat un dia molt intens: hem començat visitant l'Imperial War Museum, dedicat al record de la primera i segona guerra mundial. Hem vist avions impressionants, tancs, vestits... però sobretot els efectes devastadors que una guerra provoca.
4th day (2).JPG

Després hem agafat un double decked bus per anar fins al London Bridge i a la Tower of London, on hem dinat.
4th day (3).JPG

4th day (5).JPG
Anant cap a la St. Paul's Cathedral ens ha agafat un ruixat (per fi hem vist ploure, ja no ens crèiem que a Londres hi plovia molt). A la Catedral hem estat jugant amb la nostra creativitat fotogràfica: calia utilitzar la perspectiva per crear efectes visuals i ho hem estat provant tots per parelles.
I ja per fi l'estrella de les visites: Big Ben i Westminster, des de terra i des del London Eye. Quina emoció!
4th day (6).JPG

4th day (1).JPG
I per acabar un dia rodó, les mestres (i el mestre, of course) ens han premiat el bon comportament d'aquests dies portant-nos a sopar al McDonalds.
Ja només ens queda descansar pel viatge de tornada. Demà ja ens podrem abraçar en persona!

3r dia:
Bona nit famílies.
Portem tres dies de sol impressionant, això no sembla Londres! Avui ens hem despertat molt més descansats que ahir i hem esmorzat moltíssim! Que bo que està tot! Desprès d'esmorzar hem tornat a agafar un bus de dues plantes dels vermells, com les cabines, per anar a Camdem! 3rd day (1).JPG

Un cop a Camdem, hem pogut passejar i mirar totes les botigues. Quantes coses! Aqui hem pogut comprar tots els regals per les famílies.
3rd day (2).JPG
Desprès d'una bona estona voltant per Camden market, hem comprat menjar i ens l'hem menjat a un parc que hi havia allà mateix. Teniem molta gana i el menjar estava boníssim.3rd day (3).JPG

Quan tots hem acabat de dinar i descansar una estona, hem anat a agafar el metro i ens hem dirigit cap al Natural History Museum. Quin museu més impressionant! Ens ha encantat! Al museu hem pogut veure dinosaures, entrar al centre de la terra i simular un terratremol, entre moltes altres coses. Hem estat dues hores i ens han passat volant.3rd day (4).JPG
Com a sorpresa, després del museu, hem anat al Hyde Park a donar menjar als esquirols. Ha sigut super guai perquè els esquirols menjàven de les mans!squirrol (Copy).jpg
Per arrodonir el dia hem sopat una pizza per cadascú! Us podem assegurar que no passem gens de gana!!!
3rd day (5) (Copy).JPG3rd day (6) (Copy).JPG
Bona nit!

2n dia:
Bona nit, família!!
Ja torno a estar aquí per explicar-vos el gran dia d’avui. Com ens ha costat llevar-nos aquest matí. Tot i que hi ha hagut companyes que a les 6:00 ja es preparaven. Quina mandra!!
DSC_0003 (Copy).JPG
Un cop tots arreglats, hem sortit ben d’hora per veure el canvi de guàrdia com ja us vaig explicar ahir. Quina
gentada quan hem arribat! No hi havia manera de veure res. Sort que som espavilats i, mica en mica, ens hem fet un espai davant de tot. Quina sincronització!!! Els cavalls espectaculars i la guàrdia espectacular. Hem cridat ben fort a la reina però no ha volgut sortir. Un cop acabat el canvi hem anat a buscar el dinar com si fòssim ja anglesos: un meal deal i cap al Green park.
DSC_0082 (Copy).JPG
Quan hem acabat hem anat caminant fins a Trafalgar Square per anar a veure el National Gallery, un museu fantàstic. Hem hagut de buscar quadres de pintors espanyols i mentre buscàvem hem vist un munt d'obres superimportants i superconegudes. Al sortir també ens han fet fer una petita enquesta a diferents persones, tot en anglès clar!.DSC_0093 (Copy).JPGUn cop acabats els deures cap a Picadilly Circus. Allà mateix hi ha les dues millors atraccions que hem vist: la botiga del M&m i la de Lego. Hem estat mooolta estona amunt i avall fins que ens han dut al Soho. DSC_0122 (Copy).JPGEns ha semblat molt curiós i hem vist moltes coses diferents. Allà mateix hem trobat un lloc per agafar el sopar; menjar xinès amb palillos i tot!!!. Després de sopar hem passejat pels carrers i hem vist diferents espectacles de carrer, i quan ja no podiem més, hem agafat el típic bus londinenc, un doble decked bus, vermell com les cabines de telèfon que ens anem trobant, i hem pujat tots al segon pis més contents que unes pasqües. Quan hem arribat al hostel ens hem adonat de com tenim de gastades les soles de les sabates. Ens anem a dormir cansats però contents, a veure què ens espera demà!.

1er dia:
Bona nit, familia!!
Després de matinar tant aquest matí per fi vam arribar a l’aeroport. Un cop solventat els problemes d’última hora, vam aconseguir pujar a l’avió. Hi havia companys que no havien pujat mai i estaven ben nerviosos. Un no callava, l’altre s’agafava ben fort al seient, un altre reia i aixecava els braços al moment de l’enlairament i algun altre mirava bocabadat per la finestra. I amb totes aquestes emocions per fi hem aterrat.LONDON 1 (2).JPG
Ben cansats intentàvem dormir a l’autocar que ens portava a Victoria Station però la Cristina no parava de xerrar. No ens ha deixat descansar gens ni mica!
El nostre destí per dinar era Russell Square, un parc molt verd i gran, situat a prop del nostre hostel. Per arribar-hi vam agafar el metro, en el que vam passar molt fred i molta calor. Quina por quan tancaven les portes, pensàvem que algú es quedaria a fora.
Un cop ben dinats, per fi vam poder anar al hostel i deixar les maletes. Ens hem distribuït les habitacions i, amb molt d’esforç i més d’una dificultat, hem fet els llits. Però... Què bé que ens han quedat!!! La Cristina ens ha obligat a fer el seu llit, que morro!!
Per acabar el dia, hem anat a visitar el British Museum, en el qual hem fet una petita ginkana i hem pogut comprar alguns souvenirs. Què gran que és!! Ens ha cridat molt l’atenció els recipients amb diners que es trobaven a distribuït per tot el recinte.
Quan han tancat, i desprès de fer-nos mil fotos hem tornat a Russell Square on ens esperava un gran sopar. S’ha fet llarga l’espera però al final... ENS HA ARRIBAT!!! QUINA GANA!
LONDON 1 (1).JPG
Ara tornem a les habitacions molt cansats. No podem més. I demà comencem el dia visitant el canvi de guàrdia al Buckingham Palace.